CrossFit Den Haag

CrossFit in
Den Haag

Met aandacht houden onze CrossFit coaches je fit, gezond en blessurevrij.

Beginnen met CrossFit

Wil je starten met CrossFit? Meld je dan aan voor de CrossFit introductiecursus. In 4 trainingen leer je de basisbewegingen, vertellen we je meer over de voordelen van deze manier van trainen en doe je natuurlijk mee met een echte CrossFit workout. Na afloop van de cursus heb je een goede indruk van wat CrossFit voor jou kan betekenen.

CrossFit Training

CrossFit is een voortdurend gevarieerde, intensieve en functionele training. De basis van CrossFit is een mix van gewichtheffen, gymnastiek en conditietraining. Bij CrossFit train je in een groep onder de begeleiding van een coach. De coaches zorgen ervoor dat je de bewegingen goed uitvoert en motiveren je tijdens de workout.

Personal Training in Den Haag

Bij Personal Training ligt de nadruk op beter worden in bewegen. Door goed en functioneel te bewegen voorkom je blessures en verbeteren jouw sport prestaties. Je kiest voor Personal Training als je beter wilt worden in bepaalde oefeningen, hulp nodig hebt bij revalidatie of als ondersteunende krachttraining voor je sport.

Personal Coach in Den Haag

Personal Coaching is persoonlijke begeleiding naast de fysieke trainingen. Dit kan zijn advies over voeding, levensstijl, een aangepast trainingsschema voor een specifiek trainingsdoel of mentale ondersteuning bij het sporten. Met Personal Coaching krijg je een persoonlijke coach met wie jij regelmatig contact hebt over deze onderwerpen.

Ninja Teens

Ook tieners van de leeftijd 12 t/m 16 zijn van harte welkom bij CrossFit Ninja’s in Den Haag. We bieden geen apart lesprogramma voor de teens aan, maar al onze coaches zijn specifiek opgeleid om de workout aan te passen op jouw niveau. De CrossFit trainingen zorgen ervoor dat je sneller, sterker en fitter wordt op een leuke manier. Schrijf je hier in voor een proefles en ontmoet je leeftijdsgenoten.

Start nu met CrossFit

Wil je starten met CrossFit in Den Haag?
Meld je dan aan voor de CrossFit introductiecursus.
Voor eenmalig € 50 krijg je 5 trainingen
waarin wij je alles leren over CrossFit.

CrossFit Box Berichten

  • What’s new in 2022…
    The shortest day is behind us, the new year is dawning, the fall has left, the winter is setting in. Prepare some solid resolutions and read up on whats new in ’22.
  • Oh deer, it’s that time of year
    It’s time to rummage through your draws to find those wooly socks and thick winter gloves because it’s time to go back outside. The tents are standing and the new schedule is ready, let’s stay fit and get mentally stronger together.
  • Move your staches, Xmas is coming!
    Thank you for making the community what it is, I know we’ve said it before but we’ll say it again for those in the back, YOU’RE AMAZING. Without you we would be a group of slightly strange coaches but together we’re a big group of very strange Ninja’s.
  • Dropping temperatures and dropping barbells in October! 🍁
    October brings us leaves, rain and cold. That doesn’t matter, because we know you stop at nothing to get to the gym. And we admire and appreciate that. We’ve got some fun stuff coming up in October. Read on and find out!
  • Summer training at CrossFit Ninja’s II
    Back to school, back to the gym! We’re excited to announce an upgrade in the programming and the Arena throwdown coming up. Read all about it below.
  • Summer training at CrossFit Ninja’s
    Summer is in full swing, now the sun just needs to follow suit! Luckily your favorite gym is open for training, no matter the weather.

Workout of the Day (2022-01-25)

Plyo warm up
The goal of this warm up is to fire up the nervous system, not to fatigue the lunges. If you get out of breath, slow down. Rest as needed between exercises Each next set should feel and clearly be more powerful than than the previous. When there is even the slightest decrease in power output, stop the set and rest. Next round you know to 1 rep less. Each exercise is 3-6 reps, for a total of 3-5 rounds. For the sake of time management we're keeping it a bit short, but -full disclosure- you may do this for a max of 20 minutes Each rep should be max effort 1: Incline Plyo push ups (on bench) 2: Broad jumps 3: Slam balls 4: Vertical jumps

Strict ring dips
EMOM 8' 5-8 Strict Ring dips Work with a partner to assist the movement instead of banded work

Sandbag hold
5 sets of 1 minute work + 90 seconds rest Sandbag hold for weight work with a partner to encourage each other

Bench press 5×5
Bench press 5×5 for weight 5 sets at 60 kg across is preferred over 50-52,5-55-57,5-60. However, add weight if you could make 7 or 8 reps

Face pulls + russian twist
100 Face pulls + 100 Russian twist Move slow and controlled, split in 2-5 sets