CrossFit Den Haag

CrossFit in
Den Haag

Met aandacht houden onze CrossFit coaches je fit, gezond en blessurevrij.

Beginnen met CrossFit

Wil je starten met CrossFit? Meld je dan aan voor de CrossFit introductiecursus. In 4 trainingen leer je de basisbewegingen, vertellen we je meer over de voordelen van deze manier van trainen en doe je natuurlijk mee met een echte CrossFit workout. Na afloop van de cursus heb je een goede indruk van wat CrossFit voor jou kan betekenen.

CrossFit Training

CrossFit is een voortdurend gevarieerde, intensieve en functionele training. De basis van CrossFit is een mix van gewichtheffen, gymnastiek en conditietraining. Bij CrossFit train je in een groep onder de begeleiding van een coach. De coaches zorgen ervoor dat je de bewegingen goed uitvoert en motiveren je tijdens de workout.

Personal Training in Den Haag

Bij Personal Training ligt de nadruk op beter worden in bewegen. Door goed en functioneel te bewegen voorkom je blessures en verbeteren jouw sport prestaties. Je kiest voor Personal Training als je beter wilt worden in bepaalde oefeningen, hulp nodig hebt bij revalidatie of als ondersteunende krachttraining voor je sport.

Personal Coach in Den Haag

Personal Coaching is persoonlijke begeleiding naast de fysieke trainingen. Dit kan zijn advies over voeding, levensstijl, een aangepast trainingsschema voor een specifiek trainingsdoel of mentale ondersteuning bij het sporten. Met Personal Coaching krijg je een persoonlijke coach met wie jij regelmatig contact hebt over deze onderwerpen.

Ninja teens

Ninja Teens is het CrossFit programma voor tieners van 12 t/m 16 jaar. De speciale CrossFit trainingen zorgen ervoor dat je sneller, sterker en fitter wordt op een leuke manier. Je traint elke donderdag en zaterdag in een kleine groep met leeftijdgenoten.

Start nu met CrossFit

Wil je starten met CrossFit in Den Haag?
Meld je dan aan voor de CrossFit introductiecursus.
Voor eenmalig € 50 krijg je 5 trainingen
waarin wij je alles leren over CrossFit.

CrossFit Box Berichten

Workout of the Day (2021-05-09)

Outside warm up 6
2 rounds, not for time 10 Pass througs with stick 20 Standing rows, light band to post 20 Goodmornings, heavy band 10 Banded lunges each leg, light band to post 20 Mtr Single arm overhead carry. Focus on height. 10 Push ups with rotation

Murph prep 09052021
Jog 1 gas station lap 10 sets 5 Pendlay rows 40/25 10 Plyo push ups to plate under chest, Use a 20/25 kg plate 15 Squat jumps Jog 1 Traffic light lap 6 sets 5 Pendlay rows 10 Plyo push ups to plate under chest 15 Squat jumps Jog 1 big lap (400) 3 sets 5 pendlay rows 10 Plyo push ups to plate under chest 15 Squat jumps T/C 35' See how far you get without scaling the intensity out of the exercises

cool down
Max 10 minutes Clean up your gear and stretch or use a foam roller to cool down