CrossFit Den Haag

CrossFit in
Den Haag

Met aandacht houden onze CrossFit coaches je fit, gezond en blessurevrij.

Beginnen met CrossFit

Wil je starten met CrossFit? Meld je dan aan voor de CrossFit introductiecursus. In 4 trainingen leer je de basisbewegingen, vertellen we je meer over de voordelen van deze manier van trainen en doe je natuurlijk mee met een echte CrossFit workout. Na afloop van de cursus heb je een goede indruk van wat CrossFit voor jou kan betekenen.

CrossFit Training

CrossFit is een voortdurend gevarieerde, intensieve en functionele training. De basis van CrossFit is een mix van gewichtheffen, gymnastiek en conditietraining. Bij CrossFit train je in een groep onder de begeleiding van een coach. De coaches zorgen ervoor dat je de bewegingen goed uitvoert en motiveren je tijdens de workout.

Personal Training in Den Haag

Bij Personal Training ligt de nadruk op beter worden in bewegen. Door goed en functioneel te bewegen voorkom je blessures en verbeteren jouw sport prestaties. Je kiest voor Personal Training als je beter wilt worden in bepaalde oefeningen, hulp nodig hebt bij revalidatie of als ondersteunende krachttraining voor je sport.

Personal Coach in Den Haag

Personal Coaching is persoonlijke begeleiding naast de fysieke trainingen. Dit kan zijn advies over voeding, levensstijl, een aangepast trainingsschema voor een specifiek trainingsdoel of mentale ondersteuning bij het sporten. Met Personal Coaching krijg je een persoonlijke coach met wie jij regelmatig contact hebt over deze onderwerpen.

Ninja Teens

Ninja Teens is het CrossFit programma voor tieners van 12 t/m 16 jaar. De speciale CrossFit trainingen zorgen ervoor dat je sneller, sterker en fitter wordt op een leuke manier. Je traint elke donderdag en zaterdag in een kleine groep met leeftijdgenoten.

Start nu met CrossFit

Wil je starten met CrossFit in Den Haag?
Meld je dan aan voor de CrossFit introductiecursus.
Voor eenmalig € 50 krijg je 5 trainingen
waarin wij je alles leren over CrossFit.

CrossFit Box Berichten

  • Summer training at CrossFit Ninja’s II
    Back to school, back to the gym! We’re excited to announce an upgrade in the programming and the Arena throwdown coming up. Read all about it below.
  • Summer training at CrossFit Ninja’s
    Summer is in full swing, now the sun just needs to follow suit! Luckily your favorite gym is open for training, no matter the weather.
  • Full blown Summer! July is here 💥
    Summer is in full swing, now the sun just needs to follow suit! Luckily your favorite gym is open for training, no matter the weather.
  • NINJA GAMES 2021
    It’s here! On the 10th of July, the annual Ninja Games 2021 is going to take place. Whether you want to participate, spectate or support, this newsletter is for you.
  • Koolhydraten, goed of slecht?
    Altijd al willen weten wat de feiten en fabels zijn van koolhydraten of op zoek naar tips om je voeding naar een hoger level te tillen? In deze blog vertel ik je er alles over!
  • Summer is coming *
    As we’re heading into June, the gym is open, and life is slowly getting back to normal. This newsletter is jam-packed with all kinds of goodness for the upcoming month. Read on and find out!

Workout of the Day (2021-09-29)

stationary warm up 5
3'easy row + 7' amrap for quality 10 shoulder passes with band (keep tension) 10 S-waves, hold arch 10 alt spiderman lunges 10 hollow tuck ins 10 Supermans in low bear hold

Handstand skill EMOM 12'
EMOM 12' 1-3: 30" handstand hold, use the wall, a band or freestanding 4-6: Walk around the box drill (1 foot on the box, other leg straight up) walk 1 round clockwise and 1 round counterclockwise wise each minute 7-9: 3-6 Strict Handstand push ups. Use a box, an ab mat against the wall or deficit 10-12: 30" Shoulder taps. Keep your legs closed.

jog + bear crawl + slam balls + medball cleans
5 rounds, not for time 200 mtr Jog 20 mtr bear crawl 10 Slam balls 10 Medicin ball cleans t/c 20'

29062018 power clean push jerk
Daily max on power clean + push jerk

Power clean push jerk 9' EMOM
9 'EMOM 2-3 Power cleans in to push jerk For skill, not for weight

GHD sit ups + Band shoulder press
5 rounds 15 GHD sit ups 20 Band shoulder press

overhead tissue smash + half kneeling wall circles + banded overhead distraction
Mobility 10 minutes overhead tissue smash half kneeling wall circles banded overhead distraction