CrossFit Den Haag

CrossFit in
Den Haag

Met aandacht houden onze CrossFit coaches je fit, gezond en blessurevrij.

Beginnen met CrossFit

Wil je starten met CrossFit? Meld je dan aan voor de CrossFit introductiecursus. In 4 trainingen leer je de basisbewegingen, vertellen we je meer over de voordelen van deze manier van trainen en doe je natuurlijk mee met een echte CrossFit workout. Na afloop van de cursus heb je een goede indruk van wat CrossFit voor jou kan betekenen.

CrossFit Training

CrossFit is een voortdurend gevarieerde, intensieve en functionele training. De basis van CrossFit is een mix van gewichtheffen, gymnastiek en conditietraining. Bij CrossFit train je in een groep onder de begeleiding van een coach. De coaches zorgen ervoor dat je de bewegingen goed uitvoert en motiveren je tijdens de workout.

Personal Training in Den Haag

Bij Personal Training ligt de nadruk op beter worden in bewegen. Door goed en functioneel te bewegen voorkom je blessures en verbeteren jouw sport prestaties. Je kiest voor Personal Training als je beter wilt worden in bepaalde oefeningen, hulp nodig hebt bij revalidatie of als ondersteunende krachttraining voor je sport.

Personal Coach in Den Haag

Personal Coaching is persoonlijke begeleiding naast de fysieke trainingen. Dit kan zijn advies over voeding, levensstijl, een aangepast trainingsschema voor een specifiek trainingsdoel of mentale ondersteuning bij het sporten. Met Personal Coaching krijg je een persoonlijke coach met wie jij regelmatig contact hebt over deze onderwerpen.

Ninja Teens

Ook tieners van de leeftijd 12 t/m 16 zijn van harte welkom bij CrossFit Ninja’s in Den Haag. We bieden geen apart lesprogramma voor de teens aan, maar al onze coaches zijn specifiek opgeleid om de workout aan te passen op jouw niveau. De CrossFit trainingen zorgen ervoor dat je sneller, sterker en fitter wordt op een leuke manier. Schrijf je hier in voor een proefles en ontmoet je leeftijdsgenoten.

Start nu met CrossFit

Wil je starten met CrossFit in Den Haag?
Meld je dan aan voor de CrossFit introductiecursus.
Voor eenmalig € 50 krijg je 5 trainingen
waarin wij je alles leren over CrossFit.

CrossFit Box Berichten

  • Dropping temperatures and dropping barbells in October! 🍁
    October brings us leaves, rain and cold. That doesn’t matter, because we know you stop at nothing to get to the gym. And we admire and appreciate that. We’ve got some fun stuff coming up in October. Read on and find out!
  • Summer training at CrossFit Ninja’s II
    Back to school, back to the gym! We’re excited to announce an upgrade in the programming and the Arena throwdown coming up. Read all about it below.
  • Summer training at CrossFit Ninja’s
    Summer is in full swing, now the sun just needs to follow suit! Luckily your favorite gym is open for training, no matter the weather.
  • Full blown Summer! July is here 💥
    Summer is in full swing, now the sun just needs to follow suit! Luckily your favorite gym is open for training, no matter the weather.
  • NINJA GAMES 2021
    It’s here! On the 10th of July, the annual Ninja Games 2021 is going to take place. Whether you want to participate, spectate or support, this newsletter is for you.
  • Koolhydraten, goed of slecht?
    Altijd al willen weten wat de feiten en fabels zijn van koolhydraten of op zoek naar tips om je voeding naar een hoger level te tillen? In deze blog vertel ik je er alles over!

Workout of the Day (2021-10-19)

Warm up A
2 Rounds Rusin shoulder routine 10 Samson lunges 10 spiderman lunges 10 S-waves 10 T-body push ups 10 V-ups

shoulder press 5-3-1
3 warm up sets + 3 work sets 5x 40% 5x 50% 3x 60% — 5x 75% 3x 85% max reps @ 95% Percentages are based of of your Training Max, which is 90% of your PR. Add 5kg to the sets every new cycle. Download the 'Five3one' app to avoid all the math.

Push ups + Pull ups
5 sets, E2MOM 15 Deficit push ups 15 Kipping pull ups or 10 Push ups 10 Banded strict pull ups

Band pull aparts + Band shoulder press
100 Band pull aparts + 100 Band shoulder presses

internal rotation smash + anterior compartment smash + banded bully
Spend 10' on mobility internal rotation shoulder smash anterior compartment smash banded bully Find these exercises on the posters